vivanordPogoji poslovanja

1. Uvod
Spletno trgovino vivanord.si upravlja podjetje Herbamedis LTD, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini v nadaljevanju kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine vivanord.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Naročilo
Kupec po oddaji naročila v roku ene urer prejme potrdilo o naročilu na njegov e-mail ali preko SMS sporočila na njegov mobilni telefon. Morebitni preklic naročila lahko v roku dveh ur od oddaje naročila kupec sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@vivanord.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@vivanord.si.

3. Dobavni rok in dostava
Ponudnik v obljubljenem roku izdelek zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan oddano do 11 ure, ponudnik pošiljko odpošlje še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 11 uri, pošiljko ponudnik odpošlje naslednji delovni dan. Pošiljka navadno prispe naslednji dan po odpošiljanju. Partner za dostavo pošiljk je DPD (Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co). DPD izvaja dostavo vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. Uradni rok dostave, za katerega je zavezan DPD, je 3 dni. V primeru, da kupec paketa ne prejme paketa v 4-ih delovnih dneh po naročilu, mora to kupec sporočiti na telefonsko številko ponudnika 030 662 885.

Vsa pošiljanja brez odkupne vrednosti (plačilo preko Paypala) so brezplačna. Vsa pošiljanja z odkupno vrednostjo (plačilo po povzetju) manjšo od 70 EUR znašajo 4 EUR, pošiljanja z odkupno vrednostjo večjo od 70 EUR so brezplačna.

4. Potek dostave z DPD
Ob naročilu boste naknadno na prejeli DPD številko pošiljke, s katero boste lahko na spletni strani DPD sledili statusu pošiljanja. S pomočjo te številke boste lahko tudi spreminjali čas in naslov dostave. Na dan dostave vas bo poklical DPD kurir. GLS izvaja dostavo na izbrani naslov vsak dan od ponedeljka do petka med 8. In 16. uro. V primeru neuspešne dostave DPD pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe 015132300. V primeru, da se kupec želi z dostavno službo ponovno dogovoriti za prevzem pošiljke, jih lahko pokliče na telefonsko številko 015132300. Lahko pa se tudi dogovori, da mu paket dostavijo na prevzemno mesto. ( Seznam prevzemnih mest najdete na tej povezavi )

V primeru, da kupec pošiljke ne prejme v štirih dneh od naročila mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Pri plačilu odkupnine DPD ne zaračunava nobene provizije. Odkupnino paketa lahko kupec DPD kurirju ob dostavi plača z gotovino. Ob dostavi na prevzemno mesto lahko kupec plača z gotovino ali kreditno kartico . V tem primeru plačila s kreditno kartico mu bo DPD dodatno zaračunal stroške bančne provizije v vrednosti 1,05 % od zneska odkupnine. Več o dostavi z DPD in prevzemu paketov si lahko preberete na www.dpd.si.

5. Prevzem poštno ležeče
DPD prevzemna mesta so odlična rešitev za kupce, ki želijo popolno diskretnost ob prevzemu pošiljke, saj služijo kot priročne prevzemne točke. DPD omogoča pošiljanje poštno ležeče na večino poslovalnic Pošte Slovenija ter na vse Bencinske servise Petrol v Sloveniji. Vsa DPD prevzemna mesta najdete na tej povezavi.

DPD tako predstavlja najugodnejšo rešitev za prejemnika paketa v Sloveniji, saj se Vam v celoti prilagodi glede dostave. Pošiljko Vam lahko dostavi DPD kurir na domači ali službeni naslov, pred samo dostavo Vas tudi pokliče po telefonu (okvirni čas dostave predhodno dobite po e-mailu ali smsu), ali Vam pošiljko dostavi kot poštno ležeče na večino poslovalnic Pošte Slovenija ter na vse Bencinske servise Petrol v Sloveniji.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na Vaš naslov si lahko na spletni strani www.dpd.si izberete tudi prevzemno mesto, na katerem lahko sami prevzamete paket (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbranega prevzemnega mesta. Paket Vas bo čakal na določenem, dogovorjenem prevzemnem mestu čakal 7 dni (5 delovnih dni). Plačilo na prevzemnih mestih je možno tako v gotovini, kakor tudi s kreditno kartico.

6. Stroški pošiljanja
Pogodbeni partner za za dostavo pošiljk je DPD (Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co). Cena dostave za področje Slovenije znaša 4,00 EUR. Pri nakupu nad 70€ je dostava brezplačna. Pri plačilu odkupnine DPD ne zaračunava nobene provizije. Odkupnino paketa lahko kupec GLS kurirju ob dostavi plača z gotovino. Ob dostavi na DPD prevzemno mesto lahko kupec plača tudi s kartico. V tem primeru mu bo DPD dodatno zaračunal stroške bančne provizije v vrednosti 1,05 % od zneska odkupnine.

7. Plačevanje
Poleg plačila preko paypala omogočamo tudi plačilo po povzetju.
• Pri plačilu po povzetju ponudnik pošiljko odpošlje priporočeno z odkupno vrednostjo. Plačilo kupnine in stroškov pošiljanja je ob prevzemu pošiljke na DPD prevzemnem mestu ali pri DPD kurirju na kupčevem domu ali drugem naslovu, ki ga posreduje kupec.
• Drugi način plačila je plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal. Paypal je internetni način plačila z VISA, Mastercard in ostalimi kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca.

8. Preklic naročila
Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur sporoči na ponudnikov elektronski naslov ali pa pokliče na mobilni telefon 040 669 329. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@vivanord.si.

9. Pravica od odstopa nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Kupec ima po tem zakonu pravico, da v štirinajstih dneh po prejemu blaga sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe. Razlogov pri tem ni potrebno navesti. Hkrati pa je kupec zavezan, da prejeto blago vrne na ponudnikov naslov nepoškodovano in v nespremenjeni količini (kot pri prejemu blaga) najkasneje v 30-ih dneh po oddaji sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 14-ih dneh po prejemu blaga brez sporočila o odstopu od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnina in morebitna preostala plačila so s strani ponudnika vrnjeni v celoti najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

10. Garancija na povračilo denarja s strani ponudnika
Ponudnik nudi garancijo na povračilo denarja če kupec z že uporabljenim blagom ni zadovoljen. Garancija se uveljavlja enostavno, diskretno ter brez vprašanj. Edino kar je v tem primeru kupec zavezan, da v roku 30 dni od nakupa obvesti prodajalca o reklamaciji na e-mail info@vivanord.si hkrati pa mu na svoje stroške vrne prvotno kupljeno blago z največ dvema manjkajočima kapsulama. Kupnina je povrnjena v celoti.

11. Cene
Cene izdelkov so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudba velja do odprodaje zalog.

12. Odveza odgovornosti
Podatki, ki so objavljeni na spletni strani vivanord.si, so namenjeni izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo.
Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, ki so individualne ocene posameznikov in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

13. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

14. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Herbamedis Ltd
The Black Church, St. Mary's Place,
Dublin D07 P4ax
Ireland
E-mail: info@vivanord.si
Tel: 030 662 885